det luktar våfflor om mitt hår.

Timbuktu kommer till Oslo i november och jag o K-P ska dit! K-P är gatupräst o stencool. Han har en hiphopinspirerad hoodtröja över prästutstyrseln och tycker att graffitti är den vackraste formen av levande konst! .
De vänner från Malmö som tänkte komma hit i slutet av oktober tycker jag gott kan vänta o komma då istället! Det kommer bli så otroligt skoj Deep o Haily!

Annars har jag spenderat dagen med att grädda och servera massa våfflor till de boende på ett av Oslo kommuns boende för missbrukare. Alltid speciell situation och möta dessa människor, men fascinerande process när "knarkaren" på stan blir en individ som har en personlighet med intressen och humor. Det negativa är att jag gått omkring i ett moln av våffellukt resterande delen av dagen, mår nu lite illa.

Gode vännen David fyller år idag och det hurrar vi för! 
Annan god vän har fått bäbis, oxå grattis! 

John, du kan lika gärna ge upp min grammatik,stavning och valda punktnedslag kommer för alltid att vara som den är i evighetersevighet amen!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback