let litt solskein....

Tamtammtataaa, just hemkommen från Oslo nye Teatre. Har sett musikalen Hair. Stor uppsättning, mycket färg och mycket ljud, det ringer lixom fortfarande i öronen rätt rejält. Nynnade slut melodin Let the sunshine hela bogstaveien hem, folk titta lite konstigt, men eftersom fredagshumöret var på topp hos de flest möttes jag av idel glada fejs. Jag måste dock erkänna att jag inte fattar vad historien Hair går ut på. Vad är budskapet? Kan någon förklara detta för mig? Det som ändå lyfte historien var att slut sången sjöngs på norska. Lett litt solskein...
Annars har min dag bestått i att ladda upp lagom mycket ilska för att knata upp till frisören igen, tänket på världens orättvisor hela dagen för att bli riktigt arg, visade sig dock helt onödigt för jag behövde bara komma in i salongen o le lite menande för att min frisör skulle fatta galoppen. Jag fick ny tid på torsdag, med löfte av salongens chef om att jag skulle bli snyggast i stan. Nu är jag nöjd och glader, nu kan jag andas ut. ( fortsätt gärna sjunga...) Johanna vs Frisör 1-1. 

Kommentarer
Postat av: SMÄM

Hahahahahaha! Så skönt när man förbereder sig för att bli jättesur och så när man väl ska vara sur går det bra utan att äns av inte ta till surheten! :)

2006-09-30 @ 14:01:13
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Kärin

Go Jo!

2006-10-02 @ 14:55:02
URL: http://kaerin.blogg.se
Postat av: Josef (från UA)

hej kompis.
fy vad mycket du skriver jag blir ju helt slut av
att läsa allt.
allt bra med dig annars eller.

2006-10-03 @ 18:52:16
Postat av: johanna

joooosef. så jobbigt är det inte o läsa, om det hjälper kan man följa med me fingret så man kommer ihåg vart man är. Allt bra e bra annars, tänkte på er iförrgår när det var söndags Beck.

2006-10-03 @ 19:43:59
Postat av: Josef (från UA)

Hmmm...
På tal om Beck så har jag beställt en box med alla Peter Haber filmerna ca 16st så när jag/vi kommer och hälsar på......
då vet du vad vi (hoppas på 4,5st) gör den helgen.

2006-10-03 @ 19:53:47
Postat av: christine

josef, 5st va väl å ta i när vi ska till jojjo..

2006-10-04 @ 10:12:29
Postat av: Evelina

Men käraste Johanna!! Så ytterst trevligt att hitta just DIG här ute i cyberspace bland alla miljarders bloggare. Aldrig fel med ett nytt stopp på bloggrundan. Särskilt inte hos en så käck jänte som dig ;-) (Dålig svorska, jag vet...)

Ha de, tjejen!!
/Kram Evelina

2006-10-04 @ 11:38:57
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Postat av: Josef (från UA)

ja men jag skrev inte 5 jag skrev 4,5 alltså 4 och en halv. :)

2006-10-04 @ 18:26:11
Postat av: christine

nu ramla min femtiöring ner...

2006-10-04 @ 22:05:13
Postat av: johanna

kul att denna blogg inlett en ny karriär som debattforum. fortsätt gärna! Vad menade egentligen Josef med 4,5?

2006-10-04 @ 22:52:06
Postat av: Josef (från UA)

detta vet du nog. ;)

2006-10-05 @ 17:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback