tack gode gud att man inte modebloggar

Då hade man vart tvungen att:

1. Uppdatera blogg fyra till sjutton gånger om dagen.
2. Ta kort på sigt själv (med självutlösare) med nedböjthuvud och stirrandes på sina fötteroch hållandes i sitt hår. Vilket antar att detta e den bästa posen för dagens outfit(?!). Som bildtext redovisar jag vart var och ett av plaggen är köpta så att alla kan följa min goda smak.
3. Byta outfit mitt under dagen och ta ett kort i stirrandespåfötternaposen på nytt.
4. ta extrem närbild på min frukostmacka
5. ta extrem närbild på min lunch och skriva MUMS som bildtext
6. ta bildserie inzoomade foton på en inredningsdetalj hemma hos mig själv (tänk antikt pärlhalsbandhalsband hängande lite nonchalant i juckapalm.)  
7. ta ett kort på mig sjäv med vän/vänner i avslappnad pose där vi har " bästa kvällen nånsin" i rökig "galen" miljö, självklart har jag nu ny outfit som jag redovisar vart jag köpt.



hmm... vid närmare eftertanke ska man inte dissa vad man inte provat. jag ska baske mej modeblogga. Imorgon ska det ske!  jag återkommer....


Kommentarer
Postat av: smäm

haha! bästa inlägget ever.

2010-09-16 @ 22:17:48
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback