well well wellington

Jag borde inte men ibland kan jag liksom inte låta bli. Jag talar om att titta på Hells Kichen. Det är ett av de där programmen jag aldrig fattat när det sänds, men när jag flippar och hittar dt så fastnar jag. Jag borde inte för jag blir alldeles uppstressed. Men det är nåt med hans totalt förkastliga ilska och massa amerikaner som paktar och bränner räkor. En sak som dock alltid slår mig är att varje matsåpa alltid verkar ha nåt som heter Wellington på menyn. nåt med kött och något alla verkar beställa. Var därför tvungen att kolla upp. Det visade sig vara kött i smördeg bakat i ugn. Visste ni det? en pimpad version av köttfärslimpa. På obestämd sändningstid!


Kommentarer
Postat av: smäm

det visste jag inte. låter inte som min kopp av te. gillar gordon ramsey dock :)

2009-05-20 @ 10:27:18
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback