ränderna går aldrig ur...

Jag vet att jag inte är den första att fundera sig knasig på följande men likväl har det stört mig att gåtan inte har en lösning heeeela helgen. Har köpt sån där randig tandkräm, kanske halva tuben kvar nu och i fredags, precis när jag stog redo att trycka fram lite på borsten ringde telefon, med tuben fortfarande i handen pratade jag sedan med min telefonvän i kanske en tio minuter. Ni vet man syyselsätter ju alltid den andra handen med något skit, i detta fall stog jag och "drog" tubens kvarvarande tandkräm fram o tillbax, tryckte runt, formade tuben fram o tillbaks... 10 MINUTERS KNÅDNING. När jag lagt på och tänderna väl skulle borstas var tandkrämen lik******  fint randig.... Vart e logiken, vart e bildoforms frökens mantra, gult o blått blir grönt RÖTT O BLÅTT BLIR LILA.......

Kommentarer
Postat av: smäm

kanske har tuben tunna "väggar" mellan de olika färgerna. på så sätt kladdas dom inte ihop? förmodligen inte. det är sannerligen ett mysterium.

2009-03-01 @ 21:19:48
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Undis

...det luktar konserveringsskit av nåt slag!!!

2009-03-02 @ 21:22:39
Postat av: Anonym

Jag har försökt titta in i tuben för upptäckt av eventuella väggar, men ser inget... ska dissikera tuben när tandkrämen är förbrukad...



på tal om lukt undrar jag dessutom vem som har estämt att mintsmak/lukt ska anses som bra eller fräscht för munhygien, varför inte citron eller vanilj som annars ses som standard lukter o smaker... hmmmm lukta konspiration om du frågar mej..

2009-03-02 @ 21:38:03
Postat av: Ella

Haha, jag har ju självklart ett svar på den frågan..... Det är väggar som delar färgerna åt. Sett på tv!

2009-03-28 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback