En tisdag

Jag o min kollega är ute och jobbar, vi möter en kvinna som stannat vid en sån där grön kupformad, komunal papperskorg. Just som vi går förbi lutar sig kvinnan fram knackar på papperskorgens tak, och ropar in i öppningen "Linda är du hemma?".  Vet inte vilken diagnos kvinnan har, men funderar på vad min kollega har att skylla på som helt sonika stannar upp, pekar på en annan pappaerskorg och enkelt konstaterar till kvinnan " Nä, hon gck precis till grannen".

Idag e det dock onsdag och jag har ett projekt. ett "terracottafärgat" (in swiiden wi kall it bajsbrunt) rum skola bliva vitt. den som har mest färg i håret vinner!


Kommentarer
Postat av: smäm

hahaha!



vad fint här blivit också!

2009-12-02 @ 12:34:11
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback