endast nerden e vaken.....

jaha....klockan e alltsa halv elva pa kvallen, och har sitter jag pa ett bibliotek mitt i London o skriver uppsats. man skulle kunna tro att jag e ganska ensam, men icke. Under nattens mosrkaste timmar kryper dom fram, pluggnordarna...dom dar med blekgra ansikten, haliga blickar och osammanhangande svammel som kommunikations uttryck. Studenterna har har tagit nordpluggandet till en helt ny niva, att biblioteket hade oppet 24 timmar om dygnet kandes forst jatte exoteiskt for tva tjejer med svenska studentsbibliotek nastan kusligt strikta, minimala oppetider. men inte tankte vi pa allvar att folk faktiskt satt dar, kanske svangde forbi o anvande datorerna eller lanade en dvd...men plugga...mitt i natten, tok heller. Inte bara borjade vi ana orad nar klasskamrater och grannar drog sig ur sina halor och dagliga bestyr framat nio tiden pa kvallen fao att dra sig mot bibblan, vi borjade dessutom gora det sjalva. jag menar, det e ju saaaa praktiskt, man far ju ut sa mycket mer...o dete bara tyst pa detta biblioteket pa natten. Dagtid e det nastan som ett skamt...jaha, du fick ett telefon samtal i studierummet, namne for all del svara du, prata garna lite hogre o langre... sa alla vet vad din kompis jkille sa igar... eller jaha nu gar 14.20 flyget till Wien, vanta nan minut bara sa man kan hora sig sjalv tanka o passa pa o las nu, for 14 35 avgar Rom flyget! haha...sa darfor har jag nu joinat det dar speciella slaktet nerdar.... ok back to  business for mej... en uppsats kvar!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara!
Lycka till!!!

Kram

2008-01-09 @ 12:00:28
Postat av: Irene

Hej igen!
Det blev en anonym kommentar, men det är moster Irene som varit framme.

2008-01-09 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback