countdown

det är officiellt 18 dagar kvar tills jag ska till Gambia. Galet. ska bara skriva klart den sita av tre uppsatser, avsluta min London vistelse, flyga hem, packa om, hitta en bra bikini överdel, antagligen telefontrakassera CSN och dra. Av någon anledning tycker Spainair att man behöver 13 timmar för att riktigt uppleva Madrids flygplats, därav en sådan lång väntetid i planbyte. Jag har redan börjat tycka synd om mej själv för hur tråkigt jag kommer ha. Däremot e det lyckolycko mej för Gambia e varmt,soligt och innehåller en massa glada människor. Allt detta vet jag för att när uppsatsskrivandet tar allt för mycket glädje fyller jag nämnligen på enerhgi genom att lusläsa resesidor. lyllo lyllo mej säger bara det!
Ok...dags för mer uppsats...bara 3000 ord kvar..... 

Kommentarer
Postat av: christine

skulle precis gå in och skriva att du måste UPPDATERA!! men vilken lycka att se en annan bild/text! jag skulle oxå vilja till gambia, kollade lite resor härom kvällen och fick ett prisförslag på 63 000kr för oss 3..kändes lite saftigt. kunde du inte resa till ett billigare land. men det verkade hemskt trevligt!
puss & kram

2008-01-06 @ 20:06:37
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Irene

Hej gumman!
jag tycker också synd om Dig att Du skall vänta så länge i Madrid, men det känns ändå bra att Du har haft tid att skriva i Din blogg. Har tänkt på Dig och Dina uppsatser, hoppas att Du inte har så många ord kvar i dag.
Kram.

2008-01-07 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback