Johanna diggar inte America

Anledningen e enkel. Hon haller mig vaken hela natterna och driver en snall socionomstudent till vanvett.

America e var vakthund, och ar en hon. Det ar nu parningstid for hundar o alldeles tydligen rader det tikbrisk i vart omrade. Detta resulterar i att mellan 5-10 han hnundar barrikerat sig utanfor var port. Det ar standigt brak rivalerna emmellan vilket resulterar i , sjalvklat med okad intensitet nattetid, massa ylande och sklallande nar det inte ar regelratta slagsmal dem emmelan. Vill inte vara den som domer, men var dam America gor ju inte saken battre genom att slappa till i tid o otid. porten till var compound at av stal, jag bor narmast utgangen. America lider nog av nan slags hormonell schizofreni, for antingen gnyr/ylar/tjuter hon och vill ut till sina beundrare eller sa krafstar hon( kom ihag att dorrene av stal o tank er ljudet, volymen) eller slanger sig sjalv pa porten for att komma in. detta varke sig hon ska ut eller in gor hon med noga utraknade fem minuters intervaller tills nagon ger upp o gar och oppnar. Nattetid ar detta undertecknad, nyvaken, arg och rufsig tumlar jag ut i genomsnitt 8 ganger per natt, det GAR inte o sova. jag skojar inte ens. tank er sjalva, tio laddade hanhundar som ylar och en hormonstyrd hona som ska ut till gruppen. Det roligaste var nar en av de aldre herrana som vart pa besok hos min landlord sent en kvall, och under en lang tid suttit o sett oss desperata boende springa som galningar o oppna porten, klacker ur sig, Well what can I say, America is a bitch.

Kommentarer
Postat av: Markus

Hej kusin! Låter som du har det bra där nere i värmen. Här hemma i Sverige är det.. grååååååååttt... Ha de bra! Markus

2008-04-07 @ 14:14:15
Postat av: smäm

min farfar smorde alltid in sina staketpelare i någon smörja för att förbigående hundar inte skulle stanna och kissa på dem. googla upp ett recept å ställ utanför dörren.

2008-04-09 @ 19:53:59
URL: http://smam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback