måndag

Jag ser att text har försvunnit från mitt förra inlägg. jag ser att att min lilla layout med fetstil o annat fix inte är där. jag orkar inte bry mig.
Jag har denna måndagkväll sett Shrek 3 med min minsta syster Julia ( som av någon anledning envisas med att förklara att hon e snart 13 år fyllda, sminka sig och läsa spanska, jag hävdar däremot att hon är max 8 år fyllda, ville hålla för hennes ögon när det blev lite läskigt i filmen och börjar oroligt snegla på klockan när denne slagit sju en fredagkväll o tjejen inte kommit hem än....) iallafall, trots att vi såg filmen på svenska hade jag ena riktigt roliga 93 minuter. Trollarlen merlin gjorde entre i nattskjorta och birkenstocktofflor. Roligt.  Mitt i ett "hart to hart samtal " mellan Shrek och en ung ny nervös kung för landet långt långt borta  råkar samme trollkarl sätta på introt till "that´s what friends are for".Roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback