fixafixafixa....

Ok. Idag är en sån där äkta "ta itu med saker" dag.
Jag är ju en glad användare av idel att göra listor, ellet TO DO som dom fått heta sedan min karriär som projektledare, o nu e man ju multikulti för hela slanten så det får vara todo nu!!
Hyra ska betalas, norska lönen ska fixas in på svenska kontot, arbesreferenser samlas in sommarjobbs ansökningarna planeras ( socialtjänsten....PICK MEEE!) sen ska all kurslitteratur struktureras upp i läs scheman som jag ( jag vet nördigt) lägger upp för mig själv. en liten todo lista i todolistan lixom....
Sedan har en liten detalj i mitt liv strulat till sig. min telefon vill inte fungera när det e kallt. det verkar vara ett genomgående tema hos all min teknik, ipod och telefon att lixom släpa när det blir kallt, men nu har telefonen tagit ett ytterligare steg mot total kapitulation och vid ett flertal nogrannt utvalda tillfällen bara bestämt sig för att lägga av.
Jaja, teknik är väl till för att bytas ut tänkte jag och började kolla på internet efter lämpliga ersättare till min lilla quisling ( eller vad  nu den norska spionen hette) Jag hade ellinor med mig som stöd för jag är inte helt bekväm med att köpa saker på internet än, men så helt plötsligt tackade ett företag mig för min beställning och sa att produkten kommer till en post nära mig ( med faktura) om 3-4 dagar. VA?!!?! jag o Ella undrar vad exakt som hände, men tydligen har jag nu beställt en telefon. 
kan alla nu hjälpas åt att hålla tummar, be böner och hoppas för att det nu kommer fram en hel och funktionsduglig liten sak till mig senast tisdag! 

Kommentarer
Postat av: SMÄM

halooo, fick du ditt papper av mr j sen? jag ska påminna honom lite ibland :)

2007-01-24 @ 21:59:50
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Siren

Holaaa!

Du, nå er jeg sååå gira på å dra til østersund .. man kan ta nattog fra oslo på torsdagskveld, er i trondheim kl. 7 på morran, tog til ø.sund går ca 8 - og så er man fremme tolv på fredag :D vips! og det koster jo ikkeno!

hei forresten :D

2007-01-27 @ 17:22:12
Postat av: johannna

komkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkomkom eller nåt.

2007-01-27 @ 19:35:50
Postat av: christine

verkligen ofta du skriver nu..

2007-02-08 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback