nånting alldeles alldeles .....underbart har hänt!!

Det hände idag,  en liten flicka som idag har fått komma ut till världen och klockan 18.14 fick titta upp i sin vackra mammas ansikte för första gången! Välkommen till oss här i mänskligheten säger vi till henne och massa massa grattis till hennes föräldrar.
Jag har sedan klockan 09:01 idag vart som en hök över min telefon i väntan på nyheter. Förlåt ni människor som har ringt mig i all vänlighet under dagen men som blivit stressigt avkortade, då telefon linjen måste vara fri. Utöver telefon vaktandet har webbisar.se fått ett antal besök, däremot delegerades uppgiften att ringa blivande morföräldrar till en trogen vapenborder.
Förlåt också ni människor jag mötte på gångvägen när telefon samtalet faktiskt kom, måste ha skrämt livet ur er först genom att kasta väska och fäkta galet med armarna för att få upp telefonen ur innerfickan. Inte så lätt att få till när man är klädd för de 25 minusgrader som råder i norr. och sedan för mina små krumhopp av lycka som jag lixom dansade hem i! Förlåt....
Nu ska jag skriva ihop en liten lätt 5 poängs hemtenta om globaloiseringens effekter på socialt arbete, men nu med ett leende på läpparna. E inte världen alldeles underbar, med alla dessa små mirakler!! Om föräldrarna och tekniken vill kanse miraklet kan bildbevisas vid ett senare tillfälle! Välkommen igen lilla trollunge! 

Kommentarer
Postat av: Josef

Hej jag skulle ju ringa när jag hörde ngt. men de sa att de skulle ringa dig själva så jag tyckte de kunde få berätta det själva. är det ok eller?
jag tyckte det va ett bra beslut.

2007-02-22 @ 23:16:16
Postat av: SMÄM

jag har oxå blivit moster :D:D:D det är så härligt.

2007-03-08 @ 13:52:02
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Kärin

Christine - I suppose?

2007-03-09 @ 19:14:13
URL: http://kaerin.blogg.se
Postat av: fugxtveb dprwchyu

hadfs efnswc bsjpcaof jaeliyp flmopg oqrsadlpk zbkaje

2007-05-15 @ 18:02:20
URL: http://www.lwikpo.fqch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback