over and out örebro

Jag har  bokat min biljett till London, insåg när jag fick kvittot att jag bokat den 11 sept... hehe.. tyckte det var mycket lediga platser på panet! jaja, för den/de som vill hälsa på rekommenderas sterling.dk om man nu som jag vill flyga från arlanda men inte vart ute i god tid till SAS:s biljetter.
Har spenderat nästan två veckor i sveriges mysigaste stad ( lessen uppsala, men dragarbrunn...nja....) Örebro, att jag gillar stället kan ju oxå ha att göra me att jag bara har höngt med glada lediga människor och ätit massa god mat ( diet star´ts monday/ janice från vänner hehe) och läser massa bra böcker. blandar deckare, biografer o andlig vägledning hejvilt, vill dock ta en rad för att promota boken " den oemotståndliga revolutionen" av shane Claiborne. Direkt, klockren pinsamt enkel påminnelse om vad kristet liv är. proppfull me citat från olika människor, och citatnörd som man är ska jag ge er ett av dem som numer förföljer mig i tankarna.... " när jag delar ur mat till de fattiga kallar men mig ett helgon, när jag ifrågasätter varför de är hungriga kallar de mig komunist "
På tal om citat bidrog Karin med ett som tydligen är från Island. Då vädret genomgående denna vecka har vart helt schizofrent med sol ena minuten, regn nästa osv.... så låter talesättet som följer " If you dont like the weather, wait a minute" ok.... allt med klokheter för denna gången. nu ska jag til uppsla o leka med Alice!!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

va skoj med london vannen! sitter fortfarande pa Kreta och vantar pa svar om vart jag ska i host... ev blir det en liten londontripp i host sa be prepared for tantfika!!!

2007-08-22 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback