det var länge sen......JAG VET!

Förlåt Christine, förlåt,förlåt, förlåt, förlåt......
Jag vet att det var över en vecka sedan jag skrev sist därför sätter jag mig här just idag när det inte har hänt någonting för att ta igen lite!! Jag har jobbat 11 timmar idag, först på narkomancafeét ( vilket e ska det egentligen vara fjong på??) sen på köksinredningsbutiken! Nu e jag lite trött måste jag erkänna, man e ju dessutom till åren kommen, har ju gått och blivit 24 (detta är oxå en pik till Josef.) Men vila, nähädå. Karin Myrin kommer hit om några timmar och hon ska ha en säng med lakan och en kudde så det ska fixas nu, men det gör jag med glädje.Och nynnandes på lite norskmusik. Har fått en skiva Norsk hiphop av en kille. Klovner i Kamp heter gruppen och på skivan hittar man texer som" å kvinnekropp å kvinnekropp, det fineste som er finni opp" man kanske borde ta illa upp, men det låter så oskyldigt på norska!!
Rapporterar mer om helgen senare.....

Kommentarer
Postat av: christine

äntligen! va lite trött på att läsa "i palau bor 21000 människor". hoppas ni får en jätte mysig helg tillsammans önskar att det är ja som är där.
kraammm!!

2006-11-18 @ 11:16:48
Postat av: Josef (från UA)

AJ det va en bra pik. hade väntat mig ngt annat efter hur du lät i telefon. men grattis så mycket. känns liksom fel att jag skulle missa en sådan sak, min kalender sviker mig lite ;) (för jag är ju 26 och har inget minne)

2006-11-18 @ 17:30:57
Postat av: Kärin

fjong på första e:et...
*mitt bidrag*
=)

2006-11-20 @ 12:06:12
URL: http://kaerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback