det blir så lätt så fel.

Haha, det här med norskan kan verkligen ställa till problem! Jag va på besök på narkomanhem, pratar om livets allvar med en män i 40 års åldern och  o delade ut våfflor för glatta livet,  en herre vill ha lite mer sylt och jag replikerar snabbt o glatt, Javisst, säg bara snälla! och reser mig upp för o hämta. Snälla hehe svarar han vill du jag ska kalla dig det. Ehhh...va? Det visar sig att snälla på norska är svenskan motsvarande raggarors, puman/bruttan/snäckan.
Jag fick jobba hårt för att få tillbaka min seriösa socialarbetarroll, och fick rabbla facktermer om behandlingsmetoder och sociala teorier ett bra tag för att jobba mig upp till den statusen igen! Chefen på stället o alla andra narkomanherrar fick sig ett gott skratt då.... får väl bjuda på det, haha, just när man tror man e duktig....
På regn fronten intet nytt. Börjar ana en andra syndaflod......


Kommentarer
Postat av: Kärin

HAHAHA!!! =D
Dagens bästa. Jag o Hjalmar garvade gott här på kontoret.

2006-11-22 @ 17:15:18
URL: http://kaerin.blogg.se
Postat av: christine

det va värst va du skriver idag då! jag älskar ju oxå julen absolut bästa årstiden..har varit på panduro och handlat julpysselmys som jag ska försöka göra innan jul. hinner du hem så vi kan göra en ännu maffigare pepparkakskyrka??
love stina

2006-11-22 @ 19:27:10
Postat av: SMÄM

hahaha! vad fantastiskt! :D "säg bara puman!" jag ska börja med den!

2006-11-26 @ 23:29:14
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: swtxmaod qwfcry

blie apcxlq pgbjv wmryoae unyecf jshctmfn nfewgjvr

2007-05-14 @ 04:40:59
URL: http://www.cqzkjr.npvm.com
Postat av: valtrex side effects

Cool site. Thanks:-)




Postat av: valtrex side effects

Cool site. Thanks:-)




Postat av: valtrex side effects

Cool site. Thanks:-)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback