my tribute.

den går till Siren, som av o till läser här så hej söta!!
Siren är söt som få och glad för två. Har just sagt hej då till denna fabulousa dam efter en konsert med norska bandet TIM. bra drag! Kan vara av intresse för musikfantaster. Iallfall, Siren som jag nu fått ha äran att hänga med ett halvår knappt. Helt fantastisk, är iofs lite över sentimental, men hon är värd alla lovord! Det är inte ofta man träffar folk man klickar med på en gång o det faktum att jag haft en så bra tid här beror mycket på henne. Underbara shopping/café dagar, slappa bollywood filmkvällar och fartiga dansnätter. Allt i sällskap med denna sprudlande varelse. Nu e jag stor i orden men jag kommer verkligen sakna dig baby, du har vart till mer välsignelse än du vet!!! ok. innan jag blir riktigt sorgsen här mitt i nattens tysta timmar ska jag avsluta.
bild på detta kommer.......

Kommentarer
Postat av: Siren

Johanna da.. Jeg har ikk lest dette før nå .. og nå griner jeg igjen! Haha! Åhh så himla stusslig :) Si en helg som passer for deg, så booker jeg reise :) Jeg vil se kjøkkenet ditt og sjekke opp hotte svenske gutter (okei .. det er faktisk ikke så viktig, jeg har nok med deg, snälla gumman!)

Du er helt UNDERBAR! Ps: Jeg har endelig møtt Hassan! Haha.. han er kul. Skulle hilse til Moraltanten ;) puss och kraaam søte du..

ps nr 2: Du sa du skulle bo her i sommer! Det sa du!

2007-01-23 @ 00:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback